Artist Image
artist thumb

Functions

transparent
Data Complete
percent bar 90%

Members
members icon 5 Male

Origin
flag Palm Desert, California, USA

Genre
genre icon Alternative Rock

Style
style icon Rock/Pop

Mood
mood icon Excitable

Born

born icon 1996

Active
calendar icon 1996 to Present...

Cutout
transparent

Current Record Label

artist logo


heart icon Most Loved Tracks
5 users heart off Queens of the Stone Age - No One Knows
5 users heart off Queens of the Stone Age - Go With the Flow
5 users heart off Queens of the Stone Age - Little Sister
4 users heart off Queens of the Stone Age - Feel Good Hit of the Summer
4 users heart off Queens of the Stone Age - No One Knows


youtube icon Music Video Links
youtube thumb
The Lost Art of Keepin...
youtube thumb
Little Sister
youtube thumb
Feel Good Hit of the S...
youtube thumb
Smooth Sailing
youtube thumb
No One Knows
youtube thumb
Make It With Chu (acou...
youtube thumb
Go With the Flow
youtube thumb
In My Head
youtube thumb
Sick, Sick, Sick



Artist Biography
Available in: gb icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon flag icon
קווינס אוף דה סטון אייג' (באנגלית: Queens of the Stone Age) היא להקת רוק כבד שהוקמה בשנת 1997 ב"פאלם דזרט", קליפורניה ארצות הברית. הלהקה הוקמה תחת השם "Gamma Ray" על ידי הגיטריסט והסולן ג'וש הומי זמן קצר לאחר פירוקה של להקתו הקודמת Kyuss. שמה של הלהקה שונה לאחר שלהקת הפאוור מטאל הגרמנית הוותיקה Gamma Ray איימה בתביעה. מאז הקמתה השתנה הרכב הלהקה תכופות וכלל בין השאר את באסיסט Kyuss לשעבר ניק אוליברי, מתופף Kyuss לשעבר אלפרדו הרננדז, מתופף נירוונה וסולן להקת הפו פייטרס, דייב גרוהל, סולן להקת סקרימינג טריז מארק לאנגן (בה ניגן הומי תקופה קצרה), ומתופף Danzig לשעבר ג'ואי קסטילו.
אלבומה הראשון של הלהקה Queens of the Stone Age ‏ (1998) הוקלט על ידי הומי, שניגן גם גיטרה וגם בס (תחת השם קרלו וון סקסרון), ומתופף Kyuss לשעבר אלפרדו הרננדז. הקטע הסופי באלבום, "I Was A Teenage Hand Model" כולל סמפול של הודעה קולית שהשאיר באסיסט Kyuss לשעבר, ניק אוליברי, בו הוא מודיע להומי שהוא מעוניין להצטרף ללהקה.

בשנת 2000 הוציאה הלהקה את האלבום Rated R, אלבום שהיוה את פריצת הדרך של הלהקה. לצד הופעת אורח של סולן הסקרימינג טריז מארק לאנגן כלל האלבום עיבודים מחודשים למספר שירים שהוקלטו בפרויקטים שונים של חברי הלהקה בניהם ה Desert Sessions של הומי ו Mondo Generator של אוליברי.

הרכב הלהקה השתנה שוב בשנת 2002 עם צאת אלבומה השלישי Songs for the Deaf וכלל שוב את לאנגן, מתופף נירוונה וסולן להקת הפו פייטרס דייב גרוהל, וגיטריסט A Perfect Circle לשעבר טרוי ואן ליואן שנשאר חבר בלהקה עד היום.

גרוהל עזב לאחר סיבוב הופעות קצר עם הלהקה והוחלף על ידי מתופף Danzig לשעבר ג'ואי קסטילו. בשנת 2004 פיטר הומי את אוליברי בעקבות תקרית אלימה בה היה מעורב.

בשנת 2005 הקליטה הלהקה את אלבומה הרביעי Lullabies to Paralyze, הנקרא על שם שורה מהשיר "Mosquito Song" שנעל את האלבום הקודם. האלבום כלל בין השאר הופעות אורח של בילי גיבונז מלהקת ZZ Top, ג'ק בלאק מלהקת Tenacious D, סולנית להקת גארבג' שירלי מנסון וסולנית להקת ה Distillers ואשתו של הומי ברודי דייל.

ביולי 2006 חזרה הלהקה לסטודיו והקליטה את אלבומה החמישי Era Vulgaris אשר יצא ביוני 2007.

בנובמבר 2012 הודיע מתופף הלהקה ג'ואי קסטילו על פרישתו מההרכב לאחר 9 שנים. הלהקה החלה עבודה על אלבומה השישי שעתיד לצאת בתחילת שנת 2013 עם דייב גרוהל שוב בעמדת המתופף.

במרץ 2013 הודיעה הלהקה שאלבומה החדש שיקרא Like Clockwork... ישוחרר ב 4 ביוני 2013. האלבום יהיה הראשון של הלהקה בחברת התקליטים העצמאית Matador Records.

ב 30 במרץ 2013 חשפה הלהקה את המתופף החדש שלה ג'ון ת'יאודור, מתופף דה מארס וולטה לשעבר.
wiki icon

Wide Thumb
wide thumb


Clearart
transparent

Fanart

fanart thumb

Banner
artist banner


User Comments

transparent iconNo comments yet..


Status
unlocked icon Unlocked
Last Edit by laurent94jbl1
02nd Oct 2021

Socials
social icon transparent iconsocial icon transparent iconsocial icon transparent icon

Streaming
website icon unlocked iconwebsite icon unlocked iconwebsite icon unlocked iconwebsite icon unlocked iconwebsite icon unlocked icon

External Links
fanart.tv icon musicbrainz icon last.fm icon website icon unlocked iconwebsite icon unlocked iconwebsite icon unlocked iconamazon icon